Targi Meble - tak promowali się wystawcy
Największe międzynarodowe kontraktacje meblowe w Europie Środkowo-Wschodniej, które odbyły się w Poznaniu od 25 do 28 lutego 2020 r. przyciągnęły tysiące kupców meblowych z 69 krajów! Zobacz, jak wystawcy przyciągali uwagę zwiedzających.
Główną siłą targów Meble Polska są zwiedzający, którzy przyjeżdżają do Poznania co roku z całego niemal świata. w tym roku pojawili się w Poznaniu przedstawiciele największych grup zakupowych i sieci salonów meblowych z Europy oraz wielu hurtowych dystrybutorów mebli z innych kontynentów. Tradycyjnie wśród zagranicznych zwiedzających najwięcej było kupców z Niemiec (12,5 proc.). Bardzo liczne grupy handlowców przyjechały także z Ukrainy, Czech, Litwy, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Rosji, Francji i Białorusi. Reprezentacje niektórych firm liczyły nawet kilkadziesiąt osób. Łącznie targi przez 4 dni zwiedziło niemal 22 tysiące zwiedzających.
Nic więc dziwnego, że wystawcy chcieli wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć uwagę targowych gości. Skorzystanie z Targowych Usług Promocyjnych okazało się strzałem w dziesiątkę. Zarówno wewnątrz pawilonów, jak i na zewnątrz eksponowane były różnego rodzaju konstrukcje.
![](/media/3x5ndasm/1.png?width=840&height=472.5)
![](/media/fe4fy1fs/2.png?width=840&height=472.5)
![](/media/5pqeo2yx/3.png?width=840&height=472.5)
![](/media/4splubll/4.png?width=840&height=472.5)
![](/media/gkxe0zrp/5.png)
![](/media/gkxe0zrp/5.png?width=840&height=472.5)
![](/media/mzfdzef4/6.png?width=840&height=472.5)
![](/media/piphotfk/7.png?width=840&height=472.5)