Zobacz, jak wyróżnili się wystawcy targów Budma dzięki targowym usługom promocyjnym
Największe targi w Europie dla branży budownictwa i architektury Budma przyciągnęły 50 tys. zwiedzających oraz 1000 wystawców. Dzięki Targowym Usługom Promocyjnym ich obecność była jeszcze bardziej widoczna i sprawiała, że marki wyróżniały się na tle konkurencji.
Wyróżnij się lub zgiń – głosi naczelna zasada marketingu. Nic więc dziwnego, że kiedy na tak dużym terenie targowym spotyka się aż 1000 wystawców, każdy chce zaakcentować swoją obecność szczególnie mocno. Wówczas z pomocą przychodzą Targowe Usługi Promocyjne. Podczas trwających targów Budma zrealizowaliśmy ponad 48 kampanii reklamowych dla liderów rynku takich jak m.in. Blachy Pruszyński, Budmat, Fakro, Hormann, Porta, Infotec CNC, ZCB Owczary, Sodra Polska.
Przez cztery dni eksponowaliśmy reklamy wystawców na różnych typach konstrukcji, np.: sześcian z rampy, podświetlane standy i kasetony, balony, flagi (windery) oraz konstrukcje własne wystawców w formie ekspozycji produktów. Wystawialiśmy też na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich stojaki typu roll-up oraz potykacze. A ponadto emitowaliśmy materiały promocyjne na ekranach led (10 m2) oraz ekranie led na wjeździe przy bramie od ul. Śniadeckich. Wystawiliśmy też kioski z interaktywnymi mapkami. Z kolei na fasadzie holu, przy wejściu wschodnim widniały oświetlone kasetony z logotypami. Rozwiesiliśmy też banery reklamowe i flagi na masztach przed wejściem do budynków. Poza obrębem stoiska wystawcy promowali się na ponad 45 konstrukcjach reklamowych, prowadzono też kolportaż materiałów promocyjnych w halach. Targowe Usługi Promocyjne to jednak wiele więcej niż outdoor. To możliwość dotarcia online z przekazem reklamowym do konkretnej grupy odbiorców, dlatego wystawcy skorzystali także z reklam remarketingowych. Zrealizowaliśmy również kampanie SMS-owe, a także wysyłki mailingowe, których celem było zaproszenie zwiedzających na konkretne stoiska reklamodawców.