Organizator:

Reklama wspiera Dzieciaki Chojraki

Symboliczny czek na 100 tysięcy złotych dla Dzieciaków Chojraków odebrał podczas gali Grand Prix Cavaliady prezes stowarzyszenia prof. Jacek Wachowiak. Uzyskane środki pochodzą z charytatywnej akcji świątecznej 23 firm.

Walczą z chorobą nowotworową i się nie poddają. Dlatego są Dzieciakami Chojrakami. Razem z nimi z rakiem walczą ich rodzice i lekarze. Ta walka wymaga dużych nakładów finansowych. Z pomocą przyszły im 23 firmy, które wykupiły reklamę z życzeniami świątecznymi na fasadzie Holu Wschodniego Międzynarodowych Targów Poznańskich. Dochód z tej reklamy – 100 tys. zł – wesprze Dzieciaki Chojraki.

Świąteczną akcję zainicjowała Grupa MTP oraz należący do niej City Marketing, która od lat wspiera Dzieciaki Chojraki. Dołączyły do nas firmy: Adboard, Agrobex, Green Parking Polska, Hochtief Polska, IT.Integro, Kabat, Mlekovita, Nordzucker, Novoferm, Partner Firma Budowlana, Port Lotniczy Ławica, Questy, Raben Polska, Rehasport, Signal Group, Stary Browar, Szkółka Byczkowscy, URWIS.PL, Ventus Communications, Veolia Energia Poznań, Wechta oraz Zakład Ceramiki Budowlanej Owczary.

Dzieciaki Chojraki to Stowarzyszenie Wspierania Transplantacji Szpiku i Onkologii Dziecięcej działające przy Klinice Onkologii, Hematologii i Transplantologii Pediatrycznej Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera w Poznaniu. Pomaga, także materialnie, chorym dzieciom i ich rodzicom, finansuje zakup sprzętu dla szpitala. Celem, o który stowarzyszenie zabiega od lat, jest budowa i wyposażenie nowego budynku kliniki dla dzieci chorych na nowotwory, wraz z zapleczem socjalnym dla rodziców. Od lat zbiera pieniądze na ten cel.